onsdag 23 september 2009

Triaktiline

Så dags för min första produktrecension!

Oj oj hörrni det finns ju såå många godbitar där ute så vad ska jag börja med att skriva om.
Hmm får bli en favorit inom hudkategorin idag!

Har ni provat Triactline?
Lätt den bästa filler/primerprodukten jag testat hittills.
Låter bilderna nedan tala för sig själva.

Ok, jag ska berätta hur jag använder denna produkt.
Efter morgonens rengöring så smörjer jag huden med serum och sen en ansiktskräm.
Efter detta duttar jag då in Triactline på de områden jag tycker de behövs.
Mina problemområden är framförallt mina linjer i pannan och mina grova porer på kinderna.
Efter induttande så väntar jag nån minut och sen sveper jag puder över ansiktet.
Klart och huden ser matt, fin och jämn ut!

En stor nackdel med denna produkt är i fall man vill använda foundation ovanpå.Då blir det lätt en gegga som gojsar ut sig över ansiktet.
Så om du använder foundation kan du med fördel använda denna produkt ovanpå din färdiglagda foundation.
Gör du som jag med bara puder så är den helt perfekt!
Och det bästa är att när du känner att linjerna börjar komma fram igen så är det bara att dutta på mer!
Helt klart min favvo som jag inte kan leva utan!
Så här är ja lite modig och börjar med en osminkad bild.
Sen följer en bild efter induttande av alla serumo och krämer och sen slutligen en bild på den helt färdiga sminkningen.
Tyvärr är inte kameran helt optimal så det syns inte så mycket som jag skulle vilja men men.
Kanske jag kan få upp nån bättre bild på just detta framöver.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar