onsdag 23 september 2009

Så vad är då detta?

Hej!
Jag är en tjej som har ett otroligt stort intresse då det kommer till smink, hud och hårvård.

Jag har sedan jag var 15 år jobbat extra som sminkös på en lokal teater och alltid fått hjälpa vänner med smink, hud och hår.

Jag jobbar till vardags på kontor och har försökt hitta något som skulle kännas kreativt och inspirerande utöver detta.
Och så idag kom jag på att jag startar en till blogg där jag enbart koncentrerar mig på smink mm, för ja som ni förstår har jag ju redan en vanlig blogg där jag skriver om min vardag.
Kul för vänner och familj att läsa men inte så nischad inom något område.

Sen vet jag ju att det redan finns en massa bra sminkbloggar redan men detta är något som jag är intresserad av och som jag tycker är kul!
Får jag några läsare så är det ju jättekul, men det är inte huvudsaken.

Så detta vara bara lite inledande, ville inte att bloggen bara skulle gapa tom om nu någon råkar ramla in på den, ikväll ska det skrivas lite mer om produkter jag provat på sista tiden.

Kram så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar