onsdag 23 september 2009

Max Factor False Lash Effect Mascara WP



Japp nästa produkt ut att testa är Max Factors hyfsat nya mascara.


Jag som många andra är väl alltid på jakt efter den perfekta mascaran, och pga att mina ögon rinner väldigt lätt måste jag ha en vattenfast.

Hade länge en favvo från Lancome men den slutade tillverkas, snyft...
Så bara att leta upp en ny.

I förrgår anlände då denna från Max Factor till mig och nu ska den under några veckor utsättas för hårda test!

Som de flesta av er också vet så brukar det ju ta nån vecka innan mascaran blir riktigt bra i konsistensen.

Så om en vecka från nu ska ni få veta vad jag tyckte om denna än så länge helt ok mascaran.

Har även lite frans problem just nu, tydligen bestämde sig flera av mina fransar för att ta kollektivt självmord och ja resultatet är några fina hack där det inte finns några fransar alls...





Såhär ser det ut just nu med denna mascara, lägg märke till det stora gapet i början av den övre fransraden.
Och ja jag har nästan inga egna ögonbryn, detta kommer vi att återkomma till längre fram :-)

Som sagt jag återkommer om denna när jag testat den lite längre och när mina fransar har återhämtat sig lite.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar