fredag 25 september 2009

Masterpice ögonskugga från Max Factor

Halloj!

Dagens recension är på ytterligare en Max Factor produkt.
Idag är det cremeögonskuggan masterpice som provats!

Jag har införskaffat två nyanser av denna mysiga produkt, dels en gråbrun skugga med namnet Coffee och sen en ljusare vitbeige skugga med namnet Pearl Beige.

De är båda lätta att jobba med, men jag föreslår att ni använder en pensel till att jämna ut skuggan på ögonlocket för att få bästa möjliga övergångarna mellan skuggorna.

De ger en fin färg som lätt förstärks med att lägga en annan puderskugga över.
Fungerar utmärkt som bas och sitter hela dagen utan att det blir geggiga veck.

Detta är en produkt jag definitivt kommer att fortsätta med!







Här har jag lagt den ljusa skuggan som grund över hela ögonlocket och sen lagt den gråbruna i utkanten och skuggat den in över ögonlocket och längs globlinjen.
Riktigt fina färger tycker jag!
(och visst har jag lite mer ögonbryn idag, haha, igår hade jag bara användt penna och glömt fylla i med skugga)
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar